آیین شکر خدمت امروز -چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳- با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و برخی از مدیران شهری برگزار شد.

توکلی زاده

به گزارش همشهری آنلاین، محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این نشست اظهار کرد: امسال چندمین سالی است که با آیین اذن خدمت از کنار حرم سیدالکریم اذن می‌گیریم و تمنا می‌کنیم خدا برای ما منت بگذارد تا بتوانیم زیر پای سیدالشهدا را جارو بزنیم. دست‌اندرکاران در شهرداری تهران اعم از معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت خدمات شهری، سازمان آتش‌نشانی و... از یکدیگر سبقت می‌گیرند که چه کسی امسال توفیق این را دارد که خدمت بیشتری به زائران ارائه دهد. نعمت خدمت به سیدالشهدا برای همه‌ی ما فراهم شد.

وی در خصوص آیین شکر خدمت بیان داشت: ما آیین شکر خدمت را می‌گیریم که دعا کنیم این خدمت برای آخرت ما باقی بماند. خدا را شاکریم که توانستیم امسال هم گرد هم آییم و برای مکتب عاشورا تلاش کنیم، مکتبی که امروز معنای آن در مبارزه با صهیونیسم نهفته است.

وی با تاکید بر اینکه امسال در آیبن اربعین بزرگ‌ترین تجمع ضدصهیونیستی ایجاد شد، گفت: تجمع اربعین امسال به عنوان لشکر قدس ایجاد شد و مفتخریم که امسال نیز صدای مظلومین فلسطین و غزه در پیاده‌روی اربعین بودیم. نمی‌توان گفت زائر اربعین و پیرو امام حسین(ع) هستیم و شاهد آن باشیم روزها و ماه‌ها، انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع زیر موشک‌ها و ظلم ظالمین باشند و ما سکوت کنیم.

توکلی‌زاده تاکید کرد: اصل این مراسم گرفتن اذن سال آینده است. امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر چه در درون شهرداری و چه در برون شهرداری تکه‌ای از لشکر حسین (ع) را تشکیل دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دعا کنیم خداوند برای همه ما اربعین را نگه دارد و از آن بهره‌مند باشیم.

کد خبر 880625
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha